♥♥ امیر تتلو♥♥

 خواب شیرین 2

  سوکی و املی رفتن بیرون  ان ها با هم خیلی خوب بودن

مریلا خواهر لئوناردو بود اونا باهم خیلی خوب بودن 

لئو پولدارترین فرد توی این شهر بود اون دوستاشو برده بود پیش خودش به جز آلیسا

 

در خانه راف و دان

رافاعل= آلیسا با من قهری؟؟؟؟؟ راستی اسم واقعیت  شقایقه  یا اشتباه گفتم؟؟؟

شقایق= اره اسم واقعیم شقایق هستش من با تو قهرم  با من حرف نزن

سیریوس(آرمین)=رافاعل من با یوجین میرم بیرون تو میای  اگه نمیای ما رفتیم

رافاعل= نمیام برین خدافظ

در قصر

بتی(لئو)=  لئو چرا با رافاعل و دان قهری؟؟؟؟ مگه چی کار کردن

لئو= حرفشونو نزن اونا دیگه داداشا من نیستن 

بتی(لئو)= ولی  شقایق چی؟؟؟؟

لئو= منم دوست دارم اون اینجا باشهَ

مایکی= لئو شماره تلفونتو بده 

لئو= باشه  بنویس  09126001432 نوشتی؟؟

مایکی= اره مرسی داداشی جونم  خدافظ

لئو= کجا ؟؟
مایکی= با سوکی میرم بیرون

برای بقیش 50 نظر میخوام 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 27 تير 1392ساعت 9:53 توسط شقایق |



      قالب ساز آنلاین