♥♥ امیر تتلو♥♥

 خواب شیرین  شخصیت ها

مریلا(مهدیه)29 سالشه  در قصر زندگی میکنه

لئوناردو 30 ساله در قصر زندگی میکنه

رافاعل 26 سالشه در خانه زندگی میکنه

دان 23 سالشه  در خانه زندگی میکنه

مایکی 15سالشه در قصر زندگی میکنه

سوکی (مایکی من)  14 سالشه در قصر زندگی میکنه

جنی (رافاعل) 25 سالشه پیش راف و دان

آلیسا (خودم ) 26 سالمه پیش راف و دان

املی (الهام) 14 سالشه در قصر زندگی میکنه

یوجین (دوناتلو) 17 سالشه پیش راف و دان

سیریوس (آرمین)25 سالشه پیش راف و دان

بتی (لئو )29 سالشه در قصر زندگی میکنه

ملانی (فاعزه) 14 سالشه در قصر زندگی میکنه

مایکل (ابولفضل) 15 سالشه در قصر زندگی میکنه

انسی (انسی) 14 سالشه در قصر زندگی میکنه

 



نظرات شما عزیزان:

مایکی
ساعت6:14---27 تير 1392
از دستت ناراحتم

من نارنجی کم رنگ بودم

منو آبی کردی رنگ منو دادی به سوکی
پاسخ: الان درست میکنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 26 تير 1392ساعت 16:28 توسط شقایق |



      قالب ساز آنلاین