♥♥ امیر تتلو♥♥

 سلام می کنم خدمت همگی . راستش یه چند وقتیه که می خوام اقدام کنم برای مجوز به خاطر اینکه من خیلی جاها رفتم ، خیلی کسارو دیدم ، خیلی کشورا بودم ولی واسه من هدف و اصل اینه که تو کشور خودم کنسرت بزارم برای هوادارای خودم و به خاطرش هر کاری هم که بشه می کنم. خب من باید نشون می دادم که می تونم به مملکتم کمک کنم ، به هر حال باید این چیز ثابت بشه . به خاطر همین یه کاری ساختم به اسم انرژی هسته ای ، توش توضیح می دم که ما چرا انرژی هسته ای می خوایم و هر چیزی انرژی هسته ای می خواد و ما هم انرژی هسته ای می خوایم ، یه کار کاملاً احساسی و قلبی از قلبم اومده . درسته که برای ، یکی از دلایلش صادقانه بگم برای گرفتن مجوزه چون به هرحال باید ببینن که من مفید هستم برای یه کاری که بهم مجوز بدن ، به هر پیزوری ای که نمیشه مجوز داد . اینه که من دارم سعی خودمو می کنم ، شما هم برام دعا کنید ، ایشالا که بتونم تو کشور خودمون براتون کنسرت بزارم
قربونتون برم
خدافظ:))))))))



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 6 آذر 1392ساعت 16:24 توسط شقایق |



      قالب ساز آنلاین