♥♥ امیر تتلو♥♥

 خواب شیرین5

سوکی(ماییکی من)= نچ نچ نچ

مایکی=نچ نچ نچ نچ نچ

مریلا(مهدیه)=نچ نچ نچ نچ نچ نچ

بتی(لئو)=لئو منم دوست دارم

لئو= چه قدر نچ نچ میکنید بتی من تو هم دوست دارم

شقایق=من باید برم ....................................... لئو من میخوام پیش تو باشم

سوکی(مایکی من)= گریه نکن بیا پیش ما و لئو میارتت بدو الان بریم بدو بیا

شقایق= اخه رافاعل.................. باشه بریم

شقایق با انها رفت  تو راه با یه دختر بر خوردن اون خواهر مایکی بود

مایکی= ابجیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی کجااااااااا بودییییییییییییییییییییییییی

النور=چرااااااااااااااااااااااا دااااااااااااااااااااااااد میزنییییییییییییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مایکی= دلللللللللللللللللللللللللللللللللللم برااااااااااااااااااات تنگگگگگگگگگگگگگ شده بوووووووووووووووووووود

سوکی(مایکی من)= داد نزنییییییییییییین

مایکی= باشههههههههههههههههه

رفتن  خانه صبح شد اما

رافاعل= شقاییییییییییییییییییییییییییییق  میکشمتتتتتتتتتتتتتتتتتت

جنی(رافاعل)=عصبانی نشووووووووووووووووووو

رافاعل= من الان میام

رافاعل رفت تو قصر

رافاعل=شقایق کجاییییییییییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مگه نگفتم نیا اینجا  من تو رو دوست دارممممممممممممممم  ولی لئو دوست ندارهههههههههههههههههههههههههههههههه

لئو=چه خبرته خونه رو گذاشتی رو سرت من دوسش دارم

رافاعل= دوست دارم داد میزنم

سوکی=چرااااااا داد میزنی دوست داشت امد اینجا  ابجبیه منه  دلم خواست اوردمش 1 دفع دیگه داد بزنی میام میزنمت میکشمت

دان=سلام رافاعل بیا بریم اینارو ول کن بیا شقایق تو رو دوست نداره

شقایق= راست میگه من دوستت ندارممممممممممممممممممممممممممممم           برو بیرون  من ازت بدم میاد 

النور= اه بذارین بخوابم سر صبی

رافاعل= شقاییییییق ........... ولی .... من .... تو... رو..رو دوست دارم

یوجین (آرمین)= رفیق صمیمی بیا بریم

تو بالا پشتبوم

رافاعل= ای خداااااااااااا  اخه چرا من  .............چه گناهی کردم؟؟؟؟؟ 

خونه خوبه بوی شقایقو میده  خونه خوبه بوی شقایقو میده  اون بیرون خبری نیست به جز چشم های بارون...........................................................................

ای خداااااااااااااا دلم گرفتهههه        کی از پشت لباستو میبنده با همه خشکه باسه تو میخنده اون کیه که حالتو میفهمه (نچ نچ لباس منو از پشت بستی نچ نچ)

برا بقیش100 نظر میخوام تفلکی رافاعل اخیییییییییییییییییییییییییییییی



نظرات شما عزیزان:

abolfazl
ساعت13:16---31 تير 1392
سلام هستی؟!!!!!
پاسخ:ok


دریا
ساعت12:36---31 تير 1392
فکر کنم درست گفتم
پاسخ: چیو درست گفتی


دریا
ساعت12:33---31 تير 1392
فکر میکنم تو همون کسی باشی که اسمش توی نظرات لئو هست درسته
پاسخ: من شقایق لئو هستم


دریا
ساعت12:31---31 تير 1392
تو وب ماریا
پاسخ: ok


دریا
ساعت12:30---31 تير 1392
هم اره هم نه

من همون مهمت هستم که تو داستان ثبت کرد که لئو دوست پسرش باشه
پاسخ: سلوممممممم


آرمین
ساعت15:37---29 تير 1392
من که یوجین نیستم.داستانت رو نگاه کن.نوشتی یوجین(آرمین)!من یوجین نخواستم من اسمم رو سیریوس گذاشتم!
پاسخ: ببخشد حواسم نبوده درست میکنم


abolfazl
ساعت11:15---28 تير 1392
وااااااااااااااااااااااااااااا ااا

abolfazl
ساعت11:08---28 تير 1392
وا چرا قهر کردی؟!!!!ببخشید؟!!!
پاسخ: باشه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 28 تير 1392ساعت 10:7 توسط شقایق |



      قالب ساز آنلاین