13






♥♥ امیر تتلو♥♥

 مهمت=  سلام  شما؟

کارای= سلام  ببخشید  من  دوست  لئو   هستم  میشه  بگین  بیاد

مهمت=   الان  میگم  بیاد

کارای=  لطفا  زود  تر 

مهمت= لئو  یه  خانمه   امد   میگه   کارت  داره

لئو= کارای   باز   تو  امدی   اینجا   من   با  تو   هیچ  حرفی   ندارم  

لئو  درو  محکم   بست  رفت  تو   اتاقش

مهمت=  کی   بود

لئو=  هیشکی

تق  تق

مهمهت=  کیه؟؟

دریا= منم 

مهمت= بیا  تو 

دریا=  خوبی؟؟

مهمت=  اره

شقایق=سلومممممممممممممم  به  همگی  منو   دریا   خسته  شدیم   امدیم 

یهو  همه   برقا   رفت 

شقایق=  اخ  من  افتادم   رو  یکی  تو  کی  هستی؟؟

مهمت= من  له  شدم

دریا= منم   هیچی  نمیبینم

برای   بقیش  90  تا  نظر   میخوام  تا   ببینیم  پیش   لئو  چی  شد



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 14 مرداد 1392ساعت 11:43 توسط شقایق |



      قالب ساز آنلاین