♥♥ امیر تتلو♥♥

 خواب شیرین 4

در اتاق مایکی و سوکی

سوکی(مایکی من)= مایکی جونم منو دوست داری ؟؟؟؟؟؟

مایکی= نه دوست ندارم  عاشقتم  خوشگلم

سوکی(مایکی من)=قربونت برم عزیزم  راستی تو انسی رو از من بیشتر دوست داری؟؟؟!!!

مایکی= ای خداااااااااااااااااا  منو بکش من فقط تو رو دوست دارم 

صدای در امد تق تق

انسی= میشه بیام تو  نامه برا ی سوکی هستش

سوکی(مایکی من)= بیا تو

انسی= بیا سوکی از طرف شقایقه

سوکی(مایکی من)= مرسی حالا برو بیرون

مایکی= شقایق چی نوشته؟؟؟؟؟؟

سوکی(مایکی من)= نوشته  خداحافظ سوکیه عزیز من تو رو خیلی دوست دارم ...................   من میخوام خودکشی کنم

حتما میپرسی چرا ............. چون من میخوام پیش لئو باشم

همینو نوشته  ....... ای وای خاک تو سرم اجی جونم

مایکی= من میرم به بچه ها بگم

سوکی (مایکی من)= منم میام

مایکی= لئو  شقایق الان میره خاک تو سرمون شد

سوکی(مایکی من)= خاک تو سرمون اجیییییییییییییییییییی

لئو=درست حرف بزنین چی شده شقایق چی شده؟؟!!!!!!!!

مایکی= شقایقو بردن هی هی

سوکی(مایکی من)= شقایق میخواد

مایکی= خود کشی کنه!!!!!!!!!!!!!!!!!

لئو= چیییییییییییییییییییییییی

لئو از حال رفت

مایکل (ابولفضل )= لئووووووووووو  چی شد؟

سوکی=لئو

در بالاپشتبوم

شقایق= ای خدا من با تمام بدیهام میرم خدافظ 1 و 2و 3و4 و پرش

لئو= وایساااااااااا  شقایق وایساااااا  جون من وایسا

لئو شقایق و گرفت   گفت دوستت دارم

شقایق= لئو منم همین طور

و هوا بارونی شد  و  سوکی و مایکی و بتی و مریلا خشکشون زده بود

بتی(لئو)= لئو اخه چرااااااانه نه نه

برا بقیش 50 تا نظر میخوام





نظرات شما عزیزان:

شقایق
ساعت9:33---28 تير 1392
ترو خدا بگوووووووووووووووووووووووووووو وووووووووووووووووووووووووووووو وووووووووووو

مایکی من
ساعت9:03---28 تير 1392
5555555555555555555555555555555555555
پاسخ: فقط عدد ننویسسسسس


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 27 تير 1392ساعت 20:8 توسط شقایق |



      قالب ساز آنلاین